niedziela, 7 lutego 2021

Brahmarakszasy - Demony Udające Boskość

Brahmarakszasy - Demony udające Uduchowienie i Boskość


Brahmarākszasy (sanskryt: ब्रह्मराक्षस) to zaciekłe demony czy tytany w mitologii wedyjskiej i hinduistycznej, złe demony udające bogów lub boginie i zwodzące praktyków jogi oraz dharmicznych tradycji duchowych. Brahma Rakshasa lub w rodzaju żeńskim Brahma Rakshasi jest często złym duchem bramina, zmarłego uczonego wysokiego urodzenia lub braminki, którzy dopuścili się złych rzeczy w swoim życiu lub nadużyli swojej wiedzy, którzy po śmierci cierpią jako Brahma Rakshasa. Brahmarakszasy często podają się za Braminów, tyle, że nie mają ani formalnych ani duchowych właściwości, aby pełnić takie wyższe funkcje duchowe. Ziemskim obowiązkiem takiego uczonego czy uczonej było rozproszenie ciemnoty lub przekazanie wiedzy dobrym uczniom, gdy tego nie zrobią olewając nauczanie i chowając wiedzę dla siebie lub ją wypaczając, po śmierci zamieniają się w Brahma Rakszasa/si, które są bardzo zaciekłymi demonicznymi duchami, złymi i mrocznymi, takimi demonami duchowości. Słowo Brahmarakszasa oznacza Brahmina i Rakszasa, demona przybierającego maskę uduchowienia i pobożności, w jednym ciele. 

BrahmaRakszasa - Demon wielkości udający boskość lub uduchowienie

Według starożytnych tekstów hinduistycznych i wedyjskich są to potężne duchy złademoniczne, asuryczne, które mają wiele mocy paranormalnej i tylko nieliczni na tym świecie mogą z nimi walczyć i zwyciężyć lub dać im zbawienie od tej mrocznej formy życia. Brahma-rakszasy nadal zachowują wysoki poziom uczenia się i sił psychicznych, ale rozwijają pociąg oraz smak do istot ludzkich, które niszczą poprzez opętania i wampiryzm. Często posiadają wiedzę o swoich przeszłych życiach, pewną dozę wiedzy o Wedach i Puranach, ale w istotnych punktach spaczonej, dewianckiej i  wynaturzonej; innymi słowy, mają cechy zarówno typowego bramina, jak i rakszasa, z tendencjami mącicieli, niedouków, szkodników, piewców wątpliwych idei oraz jakiś szkodliwych własnych wymysłów. Ich pochodzenie w literaturze Indii można prześledzić do źródeł wedyjskich poprzez Hymn 87 z dziesiątej mandali Rygwedy. 

Brahmarakszasy są zaliczane do Yatudhanas, mitologicznych istot chaosu i mroku, istot ciemności, które spożywają surowe mięso i piją krew, ludzką jak i zwierzęcą, wampiryzują pranę (siłę życia czy energię witalną), oraz agresywnie zwalczają nauczanie prawdziwych Guru oraz Awatarów. Pokazano je jako wredne, warczące bestie, agresywne, złośliwe, podstępne i jako nienasyconych ludożerców, którzy wyczuwali zapach ludzkiego mięsa oraz krwi, i energii witalnej. Niektóre z bardziej okrutnych były pokazane z płonącymi czerwonymi oczami i włosami, pijącymi krew złożonymi dłońmi lub ludzkimi czaszkami (podobnymi do przedstawień wampirów w późniejszej zachodniej mitologii). Awersje i zmyślone, ubzdurane oszczerstwa do mistrzów duchowych, posłańców, awatarów i Dusz/Jaźni zaawansowanych duchowo są jednym z typowych zachowań Brahmarakszasów. Takie demony grzęzną łatwo w teoriach spiskowych i bredniach pseudonaukowych, także wbrew naukom wedyjskim promują chociażby absurdy takie jak płaskoziemstwo, chociaż Wedy jasno piszą, że ziemia jest globem, kulą szybującą w przestrzeni (lokah to glob, kształt kulisty), Ziemia jako planeta ludzi to w Sanskrycie i Wedach bhurlokah - kula ziemska, glob ziemski, i tylko jacyś rakszasowi kujogini (fałszywi jogini, pustaki) zaprzeczają prawdzie nauk wedyjskich o kulistości Ziemi jako planety w Kosmosie. 

Brahmarakszasy, ludzie opętani lub z urodzenia jako złe dusze dawnych kapłanów, którzy popadli w ciemność i złe czyny, w niemoralność, chętnie przychodzą do grup duchowych prawdziwych mistrzów aby szkodzić z pomocą ciemniackiej demagogii i paranoicznego toku myślenia, przychodzą siać zamęt kłamstwami, zniechęcać uczniów do praktyki, zasiewać rezygnacyjne wątpliwości, ukraść dobrą wiedzę jak najszybciej i zniknąć, uciec. Mogą też wykorzystać uczniów Guru seksualnie lub finansowo, wyłudzać pieniądze aby ich nie oddawać i opowiadać demagogiczny kit, namawiać w kuluarach na uczęszczanie w jakieś demagogiczne bagno mroku pełne wypaczeń, chociażby do kujoginów (fałszywych joginów) oraz złych banguruh (fałszywych guru, oszukańczych guru, samozwańców, bandyckich pseudoguru) w tym do pseudo awatarów o cechach dewiantów seksualnych jakiegoś rodzaju. Zapewne wielu z  naszych uczniów i sympatyków od czasu do czasu spotyka się z takim mrocznym pomiotem z piekieł rodem, który usilnie próbuje ‘pomisjonować’ za plecami Guruh czy Nauczycieli... Trzeba pamiętać nauki duchowe i się strzec zła! 

Brahmarakszasy mają pewne charakterystyczne rysy twarzy i specyficzne kontury sylwetki, specyficzne proporcje ciała, w tym stóp, robią popłoch lub sieją panikę, porywając praktykujących z grup duchowych, zniechęcając i odwodząc, jakby były na polowaniu albo na misji dla jakiegoś szkodnika. Chcą się pokazać jako wielkie, większe i mądrzejsze oraz bardziej doświadczone od mistrzów, Guruh i Nauczycieli nauczających w danej tradycji. Niby wszystko już wiedzą, ale się okazuje, że jednak  podstawowych zasad nie znają i postępują źle, ale pod pozorem głoszenia prawdy mogą siać błędne nauki i rozmaite kłamliwe teorie, byle tylko dobre Dusze/Jaźnie  wprowadzić w błąd, zwątpienie, pomieszanie i doprowadzić do duchowego upadku. Na konto Adwaity często głupoty wygadują i robią, a Advaitam to tylko Jedność Bogów i Bogiń osobowych jako przejawów Jednego Absolutu, Brahmana, a nie tożsamość gówna i chleba. Źli, zepsuci, zwyrodniali, mętni, cuchnący, skażeni, podli,  grzeszni, błądzący, nikczemni, pokrętni, zanieczyszczeni, o mylnym rozumowaniu, w Wedach Dushta lub Duṣṭa (दुष्ट), często twierdzą, że chcą się czegoś duchowego, jogicznego uczyć, ale nie przyjdą na solidną regularną, długotrwałą naukę, ciągle chcą tworzyć tak zwane ‘własne ścieżki’, których nie ma w rozwoju duchowym, domagają się nachalnie jakiś głębszych nauk i wyższych wtajemniczeń, mieszają praktyki, których nie wolno mieszać, pogłębiając swoje pomylenie, w czasie epidemii roznoszą zarazę, bo nie chcą się zaszczepić ani brać leków medycyny prewencyjnej jakie zaleca lub wręcz nakazuje Ajurweda czy medycyna Siddham, głoszą bzdurne  paranoiczne teorie spiskowe błędnie powołując się na dharmę i nauki wedyjskie... 

Rakszasy lubią utożsamiać się ze zwierzętami, zwykle krwiożerczymi

Wielu nie wie co z takimi złośliwcami demonicznymi zwykle wrednymi, a często typami podstępnymi zrobić, a przecież powszechnie wiadomo, że złe demony czy złe duchy, asury, się przepędza, tak w ramach egzorcyzmu, a od kujoginów i banguruh zwanych w śiwaizmie i Jodze fałszerzami przeznaczenia (bo wiodą w ciemność) należy trzymać się z daleka... No chyba, że tacy ‘przybysze’ do duchowej grupy, grzecznie się uczą i nie uprawiają żadnych agresywnych form atakowania tych, od których nabywają wiedzy wedyjskiej, a do tego skutecznie zachęcają sporo osób aby regularnie praktykowały - to wtedy można ich tolerować, ale z pewną ostrożnością... 

Typowe cechy BrahmaRakszasów: 


- Udają wysoką pozycję duchową, chociaż nie posiadają ani wiedzy ani kwalifikacji, w ruchach duchowych często domagają się dla siebie uznania, wysokiej rangi, szybkiego awansu na wyższe stanowiska, po czym deformują ruch duchowy lub go porzucają; 
- W kuluarach warsztatów z mistrzami duchowymi zawsze chcą pokazać, że wiedzą coś lepiej lub że one to już wiedzą; 
- Często wyznają nienaukowe, zmyślone, łatwe do obalenia teorie spiskowe jak chociażby płaskoziemstwo, nieistnienie wirusów czy bakterii, chemtrailsy, antyszczepionkizm etc; 
- Uprawiają kult zdrowego ciała myląc trening fizyczno-zdrowotny z rozwojem duchowym; 
- Usuwają lub pomijają kult misteryjny bóstw nieba i dawnych mistrzów z programów rozwoju duchowego, jogi i tantry, medytacji czyniąc program bezwartościowym; 
- Zwykle nie chcą przynależeć do żadnej organizacji duchowej ani dobrej religii, jednak nie mają nic przeciwko przynależności do klubów świeckich, biznesowych lub przestępczych; 
- Ignorują nauki o Trzech Klejnotach Rozwoju Duchowego: Guruh, Dharmie i Sandze; 
- Zaciekle zwalczają Guru Jogę i podobne metody oparte na czci lub kontemplacji mistrza duchowego (dlatego wiele ruchów duchowych używa Guru-Jogę jako metodę selekcji); 
- Niszczą swoje i cudze więzi z dobrymi duchowymi ruchami, guruh, mistrzami, świętymi, niebiosami, bóstwami, boginiami, samym Bogiem Absolutem, Imionami i Formami Boga; 
- Zwykle mają poważne cechy zdeformowania fizycznego ciała, jakieś nienaturalnej budowy kończyny, dysproporcję, garbactwo czy nieuleczalną pogłębiającą się chorobę, jednak czasem jest to poważna dysfunckja umysłowa, jak absurdalna silna fobia czy rodzaj przewlekłej i nawracającej psychozy/manii; 
- Chcą leczyć lub rozwijać innych kolorami uchodzącymi powszechnie za ciemne i brudne, jak czarny promień energii, kolor szary lub brunatny; 
- Interesują się zdolnościami parapsychicznymi i mocami nadnaturalnymi, charyzmatami, siddhi, ale nie chcą w prawidłowy sposób praktykować ich osiągania jako Darów Bożych; 
- Używają umiejętności uzdrawiania energetycznego oraz wróżenia w sposób nieprawidłowy i nieetyczny, pomijają duchowy i mistyczny kontekst owych zdolności; 
- Często mają parcie na szkło czyli chcą robić karierę medialną, szukają popularności, rozgłosu, chcą aby wszyscy w każdym środowisku zwracali na nich uwagę, a jeśli nie mogą się chwalić rzekomymi osiągnięciami ani popisywać - szybko okazują niezadowolenie; 
- Wszystkiego chcą się nauczyć szybko, nie rozumieją, że Drzewo Duszy rośnie powoli, stąd są od razu rozpoznawane w grupach duchowych jako istoty bezduszne, odcięte od boskiej duszy, odcięte od Boga, idące na zatracenie, upadłych, o aurach ciemnych; 
- Aury mają paskudne, ciemne, szare, bure, czarne, kolory zmieszane z zabrudzeniem; 
- Szybko zapominają otrzymaną od dobrych nauczycieli dobrą wiedzę duchową, mają trudności z przyswajaniem wiedzy duchowej, często przekręcają dane im rady i wskazówki; 
- Na twarzach, dłoniach i stopach oraz ciele mają znaki deformacji oraz zdemonienia, zwykle nie mają żadnych z 33 głównych oznak przebudzenia i oświecenia oraz wyzwolenia zwanych pieczęciami niebios (dewów); 
- W horoskopach astrologicznych widać wyraźnie oznaki podlegania ciemnym wpływów demonicznych sił zła lub wręcz piekielnych narodzin; 

Oznak BrahmaRakszasów, demonów duchowości (dźinów, tytanów, thetanów) jest dużo więcej, a na naukę ich rozpoznawania zgłaszamy się w ramach uczęszczania na nasze programy warsztatowe, gdyż trzeba mieć dobrze ugruntowane podstawy rozwoju Duszy. 

W poniższych linkach kolejne artykuły mocno powiązane z tematem rakszasów i asurów (tytanów, thetan, dżinnów, piśaća / pishacha) oraz innych zjawisk demonicznych o złowrogim charakterze czyli demonologia... 

LINKI: 

Lewiatan - Zły Duch Apasmara:  


Kerala - Kraj Demona Balina: 


Lucyfer - Demon Udający Światłość: 


Buddyzm - Demony i Ćpanie Narkotyków: 


Poradnik - Jak Rozpoznać Satanistów: 


Oświecenie i Pokuszenie Przebudzonych: 


Buddha - Piękno, Seks i Pokuszenie: 


Gematria Ujawnia Źródła Czennelingów: 


Sekciarstwo i Demonizmy w Naukach Duchowych: 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

URAN - Oceany Wody na Księżycach i Astrologia

URAN - na księżycach oceany wody, a w astrologii najsłabsze wpływy Dwa księżyce Urana mogą mieć aktywne oceany pełne wody. Naukowcy uważają...