piątek, 16 marca 2007

Droga Prawda Życie

Droga, Prawda i Życie 


Codzienna Modlitwa Serca 

Mohan Ryszard Matuszewski - Lalitamohan Babadżi


1.

Jam modlitwą Boże do Ciebie
Ty na Tronie zasiadasz w Niebie;
Składam dłonie swoje przed Tobą
O drogę życia proszę nową!

Jam błaganiem, Serca wołaniem
Obdarz mnie Boże powołaniem;
Radośnie skłaniam się przed Tobą
Czuję jak znowu Jestem Sobą!

Wołam Anioły Twe i Świętych
Słucham niebiańskich chórów dętych;
Wszystko przebaczam i odpuszczam
Wszelkie grzechy w niepamięć puszczam!

Jam Światłem, Miłością i Twą Mocą
Modlitwy czas wypełniam nocą;
Proszę i błagam, i się wstawiam
Długie godziny Cię pozdrawiam! 


2.

Ku Tobie Serce me otwieram
Każde dzieło Twoje popieram;
Jam posłuszeństwem i oddaniem
Wielbienia Ciebie słów dobraniem!

Osiągam Światło Twoje w Niebie
Całą swą duszę wtapiam w Ciebie;
Blask oka światła ty rozpalasz
Wszelkie cierpienie wnet oddalasz!

Ty mi wskazujesz Drogę prawą
Słowo Twoje dla mnie jest strawą;
Rozważam Święte Twe wersety
U Ciebie kończę fakultety!

Jam jest Droga, Prawda i Życie
Prowadzę siebie należycie;
Ochraniam wszystkich moich Braci*
Niestraszni dla mnie żadni kaci!

3.

Pełnię czyny tylko właściwe
Wiodę życie Boże godziwe;
Czyste zawsze moje sumienie
Co zechcesz zaraz szybko zmienię!

Obdarzam Dobrem siostry, braci,
Słucham głosu moich konfraci;
Na Górze Morya składam siebie
W ogniowej ofierze dla Ciebie!

Duch Twój pokarmem, chlebem, życiem
Strzegę swych dróg przed nadużyciem;
Tęsknię za Rajem i Chórami
Modlitwy wznoszę wieczorami!

Dobre myśli, czyny i słowa
Raju Twego – Drogi połowa;
Światło ogarnia Serce i Duszę
Przed złymi obronić się muszę!

4.

Jahwah imieniem Twoim Świętym
Jam w Czystej Drodze nieugiętym; [-tą]
Jednoczę siebie we Wspólnocie
Usuwam wady w czoła pocie!

Om Słowem Świętym, Świętym, Świętym
Jam ku Twej Chwale dzisiaj wziętym;
Anieli pieśnią towarzyszą
Święci modlitwy moje słyszą!

Trzymam się Boskich Przewodników
Dusz ludzkich życia kierowników;
Ojciec Niebiański Mistrzem Ludzi
Niech oszust żaden nas nie łudzi!

Wszystkie Żywioły nam poddane
Życie duchowe me udane;
Praw Dziesięć Świętych Charyzmatów
Prowadzi prosto do Stygmatów! 

(c) by Mohan Ryszard Matuszewski

Niech każdy, kto przeczytał tę modlitwę, odmawia ją przez trzy miesiące, po 11x rano, w czasie południowym i wieczorem jako przygotowanie do Życia Duchowego i Spotkania z Bogiem, Absolutem, Brahmanem, Praźródłem! Jeśli człowiek nie jest regularny w żarliwej modlitwie to niech odmawia ją, recytuje lub śpiewa co dzień przez 9 miesięcy choć kilkanaście razy dziennie! Rozpowszechniamy tę Rytmiczną Modlitwę wszędzie, gdzie to tylko możliwe, rozsyłamy znajomym i przyjaciołom, albowiem Uzdrowiła tysiące ludzi!

* Bracia - w sensie wszystkich współinicjowanych mężczyzn i kobiet w Duchowej Drodze


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

URAN - Oceany Wody na Księżycach i Astrologia

URAN - na księżycach oceany wody, a w astrologii najsłabsze wpływy Dwa księżyce Urana mogą mieć aktywne oceany pełne wody. Naukowcy uważają...